Odhad nemovitosti

  • Po odeslání formuláře vám zavolám a vyhotovím odhad podle vašich potřeb
  • Výcházím z reálných dat
  • Výsledek zjistíte do 24 hodin

Z jakých dat určuji cenu nemovitosti? 

Cenové mapy/Valuo (porovnání kupních cen a nabídkových cen)

Kupní ceny: Ceny zobchodovaných nemovitostí jsou odečteny z KS uložených na Katastru nemovitostí. K dispozici jsou ceny všech prodaných nemovitostí v ČR za období 2014 - současnost.

Nabídkové ceny: Ceny nemovitosti jsou získávány permanentním monitoringem realitních serverů. Pro každou nemovitosti je sledována cena až do okamžiku, kdy je nemovitost ze serverů stažena. Tato cena je prohlášena jako Koncová nabídka.

Interní informace FINPOS

Z naší interní sítě získávám velmi důležité informace. Co se dělo s nemovitostmi ve vaší ulici a blízkém okolí? Jak dlouho se nemovitosti prodávaly, jak dlouho se nabízely, za kolik se nedařilo prodat a za kolik se ve finále úspěšně prodaly? Tyto informace ode mě mají majitelé nemovitosti zcela zdarma.

Aktuální situace trhu

Monitoruji zejména mé expertní oblasti mezi které patří Praha, Vlašim a úzce i Kolínsko. Jak už jsem ale psal, jedna z největších výhod FINPOSU je koncept vzájemné spolupráce, takže výměna informací a zkušeností je u nás samozřejmostí! Proto se na mě neváhejte obrátit i v případě, že vaše nemovitosti neleží v těchto oblastech. Rád vám potřebné informace zajistím a vytvořím pro vás cenový odhad, na který se můžete s 99% spolehnout.  

Proč je důležité znát reálnou hodnotu nemovitosti ještě před prodejem?

Vysoká cena

Začít prodávat za extrémně vysokou cenu a postupně ji snižovat, se může zdát jako nejlepší řešení. Ve skutečnosti se s takovým přístupem může prodej protáhnout až na 12 měsíců. Ve finále po dlouhém prodeji nemusíte dosáhnout ani té tržní hodnoty, kterou byste dostali hned na začátku.

Nízká cena

Pokud dáte příliš nízkou cenu, prodáte sice během pár dnů, ale své peněžence moc nepomůžete. Proč se zbytečně připravovat o vaše peníze? 

Cena podle tržního odhadu

Prodáte s největší pravděpodobností do 2-3 měsíců a s dobrou prezentací pravděpodobně dosáhnete i navýšení ceny. Ušetříte si tak nervy a dopadnete tak lépe, než abyste cenu na začátku prodeje zbytečně nadhodnotili.